( * * کومه مهر* * )

فریاد در سکوت - دل نوشته ها - نیایش

( * * کومه مهر* * )

فریاد در سکوت - دل نوشته ها - نیایش

جزیره رویا ها ...

می خوام خیلی ساده بنویسم از زمان حالی که در آن قرار دارم .خیلی ساده و بی پیرایه ، نه از



کلمات قلمبه ، سلنبه استفاده کنم نه اینکه حتما جملات باید به هم ربط داشته باشد . همین جوری که دارم حرف می زنم می خوام بنویسم.





بازم خودم را در جزیره رویاهایم تصور می کنم ، جزیره یعنی جایی که اطراف آن را آب فرا گرفته و آب یعنی روشنی .



جایی دنج وخلوت و سر شار از آرامش وسکوت در ساحل شنی و ماسه ای آن بدون هیچ دغدغه ای



صدای آرام بخش امواج و انوار طلایی رنگ خورشید که بر پهنای آبی رنگ دریا گسترده



شده ،لذت بردن از منظره بدیع وچشم نواز ، احساس خنکی آب دریا و نسیم ملایم و دلنواز مرا



از هرقید وبندی رها کرده و آزادانه دل به دریا زده و ... جزیره خوشبختی ،جایی که دروغ



ودو رویی ونیرنگ وحسادت و خیانت وپستی و... در آن جایی ندارد .



جزیره ای در خلوتگاه ذهن من که در این خلوتگاه سکوت ، بیشتر پی به وجود لا یزال ونعمتهای بیشمار ش خواهم برد .



وقتی که از دنیای واقعی و آدمهای که خودشان را همانند یک ماشین کرده اند وفقط به



روزمرگی ها می پردازند خسته می شوم ، وقتی دلم ازاین دنیای وانفسا می گیره واز همه



کس وهمه جا بی زار می شوم ، وقتی که فکر می کنم همه چقدر خود را اسیر دنیای فانی کرده اند



خیلی دلم می گیره وبرای فرار از همه اینها قدم به جزیره خود ساخته افکارم می گذارم که همه چیز در آن سر جای خودش است .



تا کی باید برای هرچیز ی تظاهرکنیم ؟چرا باید تظاهر به خندیدن ، خوشبخت بودن و ... کنیم . وای ،وای ، وای ...



خوشبختی واقعی را باید کجا جستجو کرد ؟ مگر نه آنکه خوشبختی در وجود خودمان است؟....



نظرات 8 + ارسال نظر
حمدان یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ http://kingport.blogsky.com/

سلام بر شما بزرگوار
واقعا کلید خوشبختی دست خودماست باید بهتر به دنبالش بگردیم که در صورت گم شدن پیداکردنش بسی سخت خواهد بود.
پیروز بمانید

سلام بر شما برادر همیشه همراه که همواره مرا ازنطرات گرانمایه تان بی نصیب نمی گردانید .
به امید اینکه همه خوشبختی واقعی را بشناسند ...
با آرزوی موفقیت

مینا سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ق.ظ http://parsiavooshan.blogsky.com

سلام دوست عزیز

ممنون به خاطر اینکه به وبلاگ من سر زدید

سلام بر شما دوست گرامی
خواهش میکنم .

مینا سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ق.ظ http://parsiavooshan.blogsky.com

از حسن نظرتون درباره وبلاگم هم ممنونم

بازم سلام ،
وبازم خواهش ،
چون عاشق شعر و هنر هستم مطمئن باش همیشه خدمت خواهم رسید
موفق باشی دوست من .

بنگرى سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام و خسته نباشید خواهر عزیز
تشکر از حضورت در وبلاگم ...
صدق کلامت را بسیار دوست دارم .. ساده گفتن ..ساده دیدن ...ساده زیستن که در ذات و وجود خیلی از ما نیست شما آن را با یک زبان ساده بیان کردی...
خوشبختی انسان را نمی سازه ...انسان خوشبختی را می سازه ...
این جریزه خوشبختیت کجاست؟ منم بیام همرات ؟؟!!!
وبلاگت زیبا ....و جالبه .
شاد و موفق باشید

سلام خدمت خواهر گرامی
خواهش می کنم
ممنون ، نظر لطفتان است
در گوشه ای از خلوتگاه ذهن هر کسی یک جزیره یا شهر یا ... ممکن است وجود داشته باشد. که گاهی برای فرار از این دنیای شلوغ لازم است به آنجا پناه برد چه بسا که همین رویا ها روزی به حقیقت بپیوندد . آری این ما هستیم که خوشبختی را می سازیم خوشبختی واقعی را باید شناخت تا بتوانیم پی به وجودش ببریم .
موفق وپیروز با شید دوست من .
با تشکر فراوان از حضور تان .

علی اکبر سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
دل من رو هم هوایی کردی با رویای قشنگی که داشتی .
باید ازین شهر شلوغ و آدمهای توش چند وقتی رو در جزیره رویاها سیر کنیم تا سر حال بیایم.
موفق باشی

سلام خسته نباشی
هرکسی می تونه در خلوت گاه ذهن خودش یک شهر یک جزیره یک باغ یا هر چیزی که دوست داره داشته باشه
که بتونه آنجا آرامش درونی را حس کنه و همین رویاها هستند که واقعیت را می سازند .ممنون از حضورت موفق باشی .

بنگرى پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلامی مجدد...
با من تا کلبه ام همراه باش.....
شاد باشید

سلام خسته نبا شی
در اولین فرصت خدمت خواهم رسید
موفق و پیروز باشید

حمدان شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ http://kingport.blogsky.com/

سلامی مجدد خدمت شما بزرگ سرورم
بروزم ومنتظر نظر گهربارتان .
بهروزباشید.

سلام بر شما
با عرض پوزش از تأخیر حضور ،خدمت رسیدیم
مطالبتان خیلی جامع بود استفاده بردیم

علی اکبر دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
پس کجایی نکنه تو جزیره رویاهات گیر افتادی؟
منتظریم
موفق باشی

سلام ممنون که اومدی
راستش مشغولیت زندگی مجال هر کاری را از آدم می گیره ، مگه وقت میشه که به جزیره رویا سر زد !!
خدمت رسیم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد