( * * کومه مهر* * )

فریاد در سکوت - دل نوشته ها - نیایش

( * * کومه مهر* * )

فریاد در سکوت - دل نوشته ها - نیایش

به خدایی رسیدن

خدایا من کجا هستم ؟متعلق به چه زمانی هستم ؟ چرا اینگونه خود را در این دیار خسته و تنها احساس میکنم ؟ با کدامین آفریننده تو دوست  و همراه بودم و هستم ؟ خدایا به فریاد دل من برس ! چگونه باید در این دیار بی کسی روز گار بگذرانم کجا هستند یاران وهمسفران من ؟ خدایا چه مأ موریتی بر دوش من است ؟ گاهی اینقدر احساس تنهایی میکنم که دیگر تاب وتوان برایم نمی ماند اما در تاریکترین لحظات زندگی بازتاب نوری روشن توجه مرا جلب می کند و امید وار می شوم.

 واین روشنایی همانا یاد تو در قلب وروح وجان من  است ! خدایا در تاریکترین و تنها ترین موقعیت زندگی وقتی تورا صدا می کنم دلم از تشعشع نور تو به روشنایی می گراید وآنگاه است که باز دوباره انرژی از دست رفته را باز می یابم همیشه یاد تو به من توانایی دو باره زیستن را می دهد ! الهی عاجزانه از در گاه ملکوتی تو طلب می کنم که در همه مراحل  مأموریتم مرا تنها نگذاری و همیشه در کنار م باشی می دانم که اگر من تورا فراموش نکنم تو همیشه با منی ! تو همیشه با منی !

پس مرا یاری کن که هرگز از یاد تو غافل نمانم ! هرگز با یاد تو احساس تنهایی نکنم ! خدایا مرا از دریای رحمتت سیراب گردان همیشه وهمه جا راهنمای دل خسته من باش !
نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
الهی آمین
ان شاالله خدا به هممون کمک کنه.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد